2014-06-01

Hjärta smärta fjärta

Hallå där mina små pullor.

Alltså jag har så mycket KÄNSLOR just nu. Det händer så mycket hela tiden snart blir jag galen på riktigt! Bland annat försökte nån jävel göra inbrott i mitt hem för ett par dagar sedan genom att kasta in en skitstor sten i vardagsrummet, kul. Fak alla idioter :( Tur jag inte var hemma och sov utan var ute och fuckade ur. Och att jag har som det kallas "nerver av stål" pga dessa mediciner gör mig helt avtrubbad tydligen.

Ibland undrar jag dock om det kan vara så att jag börjar...
..bli frisk?!

Näe???
Vågar inte tänka så.
Så jävla hård nu för tiden. Inte balanserad kanske men HÅRD. Som i HÄRDAD. Eller så är härdad inte = frisk :(

I övrigt har livet sugit ganska hårt senaste tiden men jag hankar mig fram. Måste.
Babbligt onödigt inlägg bjäähhh men jaja. Skål då.

/WG

2 kommentarer:

  1. Alltså ni, vad fan gör man när man bara är bedrövligt avundsjuk? Typ när ens vänner har allt; är lyckliga (på riktigt), friska, lugna, skitbra i skolan (kämpar givetvis, men med måttot "allt är möjligt!"), säger rakt från hjärtat att de älskar sitt liv, inte utseendefixerade för fem öre (snackar iofs främst om killar så kanske lättare då), föds in i miljadärfamiljer? Så avundsjuk att jag inte orkar. Känner några som har allt det där och jag vill så gärna vara dem.

    SvaraRadera
  2. where r uuu? :) /helena

    SvaraRadera