2014-05-31

Stolt men inte nöjd (jo nöjd men ville citera)

Hallodi

Efter några veckors jobbig sömnlöshet har nu min mamma förbarmat sig över mig och skrivit ut LM som hon lovade att aldrig mer skriva ut efter intoxen 2012. Så nu har jag fått några ljuvliga nätters (och dessvärre dagars) sömn och nu har jag börjat missbruka skiten. Nej det har jag ej. Bara en zopi för att myza tillsammans med en öl 

Det kan jag unna mig eftersom jag är SÅ nöjd med mig själv. Jag gick jour på anestesin, något jag bävat för och således skjutit upp i månader. Idag gick jag dit!!! Är så stolt alltså. Var nära att banga massor av gånger. Tex när jag insåg att det inte fanns några rena kläder och fick ta några som låg på en bänk.. 

Jaja det var lika hemskt som jag hade trott. Om inte värre alltså. Fy fan. Fylla och elände och missfall och smärta och blodlukt. Så nu är jag hemma, snusar dubbelsnus, dricker öl och kollar på dokun ordförande Persson!! Den är så jävla bra alltså. 

Puss p kram från Queen Of the Najt 


OBS ta hand om er där ute i natten!!!! Annars kan ni hamna hos nån kandis på nån akutmottagning och det vill ni INTE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar