2014-05-05

Lite kommande snygghetsinlägg

Hello alla dingos

Jag har råkat köpa så SJUKT mycket nya hudvårdsgrejer och sminkgrejer senaste tiden. Så nu tänkte jag att jag kanske skulle sammanfatta lite? Typ skriva lite om varje grej, eller inte varje kanske men några som utmärkt sig på negativa eller positiva vis sådär va. Kanske ta nån bild, berätta lite hur de funkar och vad jag tänker och om det är värt att shoppa etc. Låter det bra?
Således tänker jag nu: vad ska vi börja med? Hudvårdsgrejer eller smink? Kategorisera på något annat vis? Hiss och diss? Ja jag vet inte. Eller vill ni ha det hela presenterat i en mer långdragen upplevelse typ en produkt per inlägg i en långdragen härlig njutning?

Produktklibbiga kramar,
/WG

4 kommentarer:

  1. åh vad kul! En produkt per inlägg vore ju drömmen annars hudvård i ett inlägg o smink ett? eller beroende på så kanske smink ansikte, smink läppar, smink ögon i olika inlägg typ

    SvaraRadera
  2. hudvård!!!! gärna kategoriserade inlägg efter vad produkterna är tänkta att göra för underverk. eller ett inlägg per produkt

    SvaraRadera
  3. skulle tycka det var lite intressant att höra vad ni har för idéer kring smink o så? typ vad ni använder för produkter, när ni använder dom, varför osv. mer typ använda detta för att åstakomma detta om ni fattar?

    SvaraRadera