2014-05-08

En liten *lista*

Nä orka jävla listjävel förresten. Okej vill bara säga hej till alla som läser för jag vet att ni finns! Jag lever och frodas. Är i Kroatien och har ännu inte gått upp (samma tidzon tyvärr känns lite sossigt men men) utan ligger i sängen. Hör en jävla tupp gala. Har byggt en mur mellan mig å min kille i sängen av kuddar. Asså muren av kuddar. Igår fick jag cp ångest som sluta med att jag hyperventilerande spritade av händer och fötter som ett miffo. Saker jag tänker på:

- mina framtida kattungars trampiga tassar 
- hur sexig jag kommer va när jag sprutat in restylane i läpparna
- en soffa
- hur jag blir uppraggad av en lesbisk milf mjau


Okej igår typ la jag upp en bild på insta med texten "det är lika ljuvligt som det ser ut" asså LOOOOOOOLLL

Mvh QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar