2014-04-19

Morfinet


5 kommentarer:

  1. hej fina bästa
    Nu är det så att jag har varit tillsammans med den här killen i 4 månader, men vi har väl träffats sen slutet av sommaren, så rätt länge alltså... I början var jag så himla kär i honom, så kär att jag liksom darrade av hans beröring och vi låg så jävla mycket hela tiden.
    Men enda sedan vi bestämde att vi var tillsammans har jag tvivlat och jag kan med stor säkerhet säga att jag inte är så himla kär i honom, men han erbjuder mig en sån himla trygghet och jag som mått väldigt dåligt i perioder mår bra när jag är med honom. Dock går jag runt och tänker hur det är att ligga med andra killar, och har börjat drömma väldigt mycket sexdrömmar om andra killar, och varje gång jag är på en fest och träffar en snygg kille blir jag så sjukt attraherad och kåt - dock har jag aldrig gjort nåt åt detta - men jag litar inte på mig själv att jag inte skulle göra det om jag hamnade i en sådan situation igen.

    Jag är så himla rädd för att göra slut med honom, tänk om jag ångrar mig? tänk om jag mår jättedåligt efteråt? Men jag vet att jag inte kan leva såhär, jag är så trött på kärlek och allt kärlektrams att jag får hålla mig för skratt varje gång han ger mig en komplimang. alltså???? snälla vad ska jag göra? hur ska jag göra? ge mig tips..

    nu vet jag ju att ni inte är några relationsexperter eller så, men ni är ändå mina förebilder så era ord betyder mycket, ni har hjälpt mig en gång förut när jag skrev till er om att jag mådde väldigt dåligt i smyg - med er hjälp hittade jag en fellow emokompis som jag delade alla mina tankar med och det kändes så mycket bättre efter det :) tack.

    SvaraRadera
  2. och för att tillägga - den största anledningen till varför jag är rädd för att göra slut är för att jag är rädd för vad alla i vår omgivning ska säga, vi umgås i samma gäng och jag vill inte förlora dem kompisar jag fått genom honom, och sedan har jag kommit nära hans familj och vet att jag kommer sakna dom som tusan, plus att han har kommit nära min familj.

    SvaraRadera
  3. Hallihallå! Det är så här; jag har planer på att börja medicinera mot mitt depressionsliknande tillstånd? Läkaren vill sätta mig på Zoloft. Amen visst, tänker jag - för att i nästa stund börja noja över om Zoloft kan påverka min hud i negativ bemärkelse (ytligt, ja). Googlar lite och det verkar som att flera upplever ett samband mellan sämre hud och medicinering med SSRI-preparat (ja anekdotisk bevisföring är väl inte så mycket att hänga i granen men ändå). Nu till frågan (efter som ni äter psykofarmaka och verkar lida av liknande hudticks som jag): har ni upplevt att någon medicin har påverkat er hud? Om ja, vilka och hur (fattar att man inte kan vara 100 på varken det ena eller det andra, massa faktorer som spelar in men ja)? Kanske en konstig fråga, men jag är nyfiken. Puss och kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. En mycket bra fråga! Tror det får bli något typ av inlägg ang. detta. Misstänker att vi är många som har saker att säga i ämnet. Stay tuned

      Kram /WG

      Radera
  4. Ohh, väntar med spänning! Ska bli så intressant att läsa! Ni är bäst. Kramar.

    SvaraRadera