2014-04-01

En video om hudsnygghet

...för att fortsätta på temat cleansing balms som jag skrev om i mitt förra inlägg. Ett sådant är nämligen produkt nummer ett ut i detta sk bodytalk. Här har ni några enkla och hårda bud från en kunnig quinna vid namn Caroline Hirons som har en mycket sansad och bra blogg i kategorin hudnörderi. Alltså hon är så bra!!! Läs hennes blogg. Jag gillar inte folk som ba ååh min hud är perfekt o den här e bra o den här luktar gott och whatever. Nä. Man måste veta varför saker är bra osv och inte bara vara helt godtycklig och chansa.



Ok NU FÅR DE VA NOG. För idag. Imorgon ska jag 1) sova 2) jobba 3) inte vara skräckslagen!!! känner mig nervös för att jag ska hamna fel igen nu som vanligt när jag har intensivt jobbande framför/bakom mig. Uhhh

Godnatt
/WG

PS visst blir man sugen på den där Hydralurongrejen?? Åååhh

5 kommentarer:

  1. Hejjj!
    Hud hud hud! Är inne en riktigt manisk hudperiod för tillfället, eventuellt influerad av er kära blogg...
    Har iaf hittat en produkt jag blev väldigt nyfiken på, Filorga Meso Mask! (Recension här; http://mywalletisdead.blogspot.se/2012/11/review-filorga-meso-mask.html)
    Vad tror ni om den? Fattig som jag aldrig kört nån annan mask än aspirinmasken men skulle vilja investera i en lyxig och go i stil med den ovan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. försvann några ord där, aja ni fattar

      Radera
    2. Åh den verkar ju underbar! Men jag har så svårt att hitta ordentlig info om den någonstans? Frustrerande. Har inte hört något om den masken eller Filorga i sig alls förutom vid några tillfällen gällande en annan mask som heter sleep-and.peel typ. Den verkar ha en drös med fans. http://www.kicks.se/filorga/sleep-and-peel-resurfacing-night-cream-p33695

      den verkar lite annorlunda än meso masken dockelidock!
      /WG

      Radera
    3. Ahh, den låter också grym!
      Har inte heller hittat särskilt mycket om Meso förutom säljsnacket på Kicks hemsida, men tänker nog införskaffa den när lönen trillar in och se om den är något att ha. Kan återkomma med recension!

      REN glycolactic radiance renewal mask är också en drömmask sedan länge. Ska nog unna mig den med :)))

      Tack igen för en alltid lika bra blogg. Det är så gött att man finner ca 100% av alla ämnen ni tar upp intressanta! BÄST.

      Radera
    4. Ahh vad härligt! Ja PLEASE berätta vad du tycker om ren glycolacticmasken, är supernyfiken på den. Funderar på att ge den till mig själv i present som tack för .. något. Håller just nu på att testar Bliss incredipeel som är wipes typ? Gillar dom so far trots att jag av ngn anledning känner mig misstänksam mot bliss som märke.

      Det tillfredställer mig/oss djupt att du tycker om att hänga här hos oss! Thank u
      /WG

      Radera