2014-04-19

Avbrytande av graviditet

Hej alla sexiga läsare

Här ligger jag i sängen med krampande livmoder. Jag gör alltså medicinsk abort hemma. I torsdags var jag på gyn och tog en tablett som dödade embryot. Och när jag vaknade idag tog jag två smärtstillande och körde upp fyra tabletter i fluffy och inväntade effekt. Än så länge är jag besviken. Trodde det skulle forsa ut blod och placenta men det känns mest som vanlig mensvärk fast mycket mer på låren. Jag kan dock njuta av mensvärk ibland. Tycker att det är en så bra smärta liksom. 

Det första som hände var att jag spydde skitmycket tre gånger. Det var lite trist. Nu har jag legat här i snart tre timmar och inget blod har kommit. Det som bekymrar mig mest dock är att EFTER att jag tryckt upp cytotek i fluffy insåg jag att man inte får ha tampong. Och bindor hade jag ju inga. Finns det nån som använder binda ens? Aja så jag fick skapa en egen av tamponger och toapapper.. Sånt höll jag på med när jag var 14 och det känns så ovärdigt på nåt sätt. Och min kille är borta. Vad göra? Ska jag gå till Coop under en pågående abort? Eller fråga en i korridoren som inte ens vet att jag är gravid?? 

Aj nu gör det svinont. Hörs på andra sidan puss

1 kommentar: