2014-03-07

Självplågeri

Nu har vi lyssnat på Michaela Fornis kärlekspodcast igen. Gårdagens avsnitt är utformat så att en "hemlig manlig gäst" svarar på frågor som läsarna ställt. Frågorna är av karaktären Är det okej att en kille kollar på porr när man är i en relation? och killar kan ju uppvakta tjejer med komplimanger och rosor men vad gör jag som tjej när jag vill uppvakta min kille? De där brudarna är sånna jävla könsförrädare som sitter och hycklar om sitt kärleksgidder!!! Och denna representant av "det manliga könet" som ska vara någon slags talesperson för alla män? De är så jävla mkt för att shamea alla som inte är precis som de själva typ "eheh nä sånt håller inte jag på med" etc. Så rädda att framstå som kåta/jobbiga/maskulina?

För övrigt är svaret på fråga nummer två att det inte finns några sätt att uppvakta killar på, som tjej är det i princip bara att tacka Ja. Skönt då vet man!!!!! ORKA GÖRA BORT SIG

/WG

2 kommentarer:

  1. vad var svaret på fråga ett? för ärligt, vem fan bryr sig. orkar inte lyssna :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Typ: "jag har hört från vissa killar, tänker inte säga vem, att deras porrkollande kanske inte har med tjejen att göra. Jag vet inte!? " man ba lol lol lol lol sluta leva som i Veckorevyn

      Radera