2014-03-27

Förutsättningar

Hej emos

Det svajar lite upp och ner nu för tiden men mest upp faktiskt? Ta i trä etc. Hela grejen är att jag inte längre ryggar tillbaka när folk använder ord som ambitiös, positiv, lycklig och så vidare. Detta var inte avspeglats skitmycket i hur mina dagar ser ut ännu, mer än att jag går upp i tid på morgonen, inte festar ihjäl mig och typ orkar svara i telefon när folk ringer. Det är mer en fråga om inställning. Nej, det var förolämpande för ens inre emo kanske, det är inte inställning utan kanske mer... förutsättning.

Nu får det vara nog, typ. Jag orkar inte detta mer. Jag vill ha ett liv. Startade enskild firma idag!? Nu jävlar ska det faktureras!!!!! $$$$$$Imorgon om det är läge ska jag skriva om lite mejkapp och sånt, har så jävla mycket nya grejer nämligen? Möjligt att det är en av anledningarna till att jag är pank nu.

En liten update om läget bara.
Godnatt /WG

1 kommentar: