2014-02-19

Vargtimmen

Hej alla loonies

Igår sov jag till klockan 15 Gick och la mig klockan 23. Idag sov jag till klockan 17. Gick och la mig.. nää jag har inte gått och lagt mig ännu. Och nu är det snart morgon.

Detta säger mig att någonting är fel. Vad hände? Undrar jag. Jag tappade stinget lite, tror jag svaret är.

Men just nu så här i vargtimman känns det väldigt jobbigt att det där med att "tappa stinget" för andra kanske betyder att de inte pallar att hålla rent hemma eller att de skiter i att gå och träna. Men för mig betyder det att jag bara ligger stilla. Ligger stilla hela dagen fram till kvällen och när kvällen kommer går jag upp ur sängen, strafftvättar mitt fejs, straffskrubbar min kropp, straffstädar mitt hem, strafflagar mat, straffsmsar vänner. Ba straffastraffastraffa.

Ses på andra sidan vargtimman,
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar