2014-02-11

Rätt och fel

Men GUD kan dessie bara föda nån gång!? Hon har ju helt ballat ur. Ska operera om hela sitt fejs och byta stil och header och karriär och då är hon typ i vecka 41 + 2.

Jaja. Skum cp grej hände nyss. Fick värsta tonårsaktiga aggressionsutbrottet! Såhär: 

Min kille å jag sitter i köket. 
Han: vad konstigt det där uttrycket "anal" är. Alltså att nån är anal. 
Jag: men alltså, du vet väl vad det är? Du som gillar freud. Enligt honom så är det så att man har tre faser; den anala, den orala..
Han: (avbryter) jag vet! Den orala är att man utforskar saker med munnen och den anala är när man ska stoppa upp saker i röven 
Jag: ha! Inte stoppar man upp saker i röven i den anala fasen!
Han: joho du! Man utforskar saken med röven. 

Jag börjar hetsigt läsa om den anala fasen på Wikipedia. Där står det " Stadiet börjar mot slutet av andra levnadsåret, och fortsätter tills barnet är tre till tre och ett halvt år gammalt. Barnet lär sig då att kontrollera sin avföring, vilket ger det sexuell lust när det bajsar, samtidigt som barnet upplever att det släpper en del av sig själv. För att uppleva lustkänslor måste barnet göra sig av med något det vill behålla."

Han: ja, det var ju det jag sa. 
Jag (plötsligt galen): nej!! Det var inte det du sa! Du har fel!! FEL!!! FEL!!! Erkänn att du har fel!!! Det var inte ALLS då du sa!! Du sa fel och nu vägrar du erkänna det!! Jag hade rätt du hade FEEEEL!!!!!!!!*rusar argt iväg och låser in mig på mitt rum*

Alltså ursäkta???!!!

Men jag hade rätt 

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar