2014-02-22

Hejdå

Hallå gänget

Ni som jag kommit att gilla och älska och undra över?
Jag kör en manuell autocorrect när jag skriver detta. Det betyder att varje maning jag skriver har jag dubbekollat tre gånger, för jag är lite för full för att skriva alls.

Och nu har jag bestämt mig för att säga hejdå.
Alltså till er. Jag hör några förvirrade vårfåglar sjunga utanför. Det är snart morgon. Jag tror att det är koltrastar. Koltrastar som jag älskar. En gång sa snubben jag älskar att de var jättegulliga chicken nuggets och det var kanske årets roligaste sköj. Jag tänker säga hejdå nu för jag vet inte hur mycket mer jag har att säga. Jag tror att jag sagt allt. Kanske blir inget bättre eller så blir det i alla fall inte sämre? Trött på att treva hur som helst. Så jag testar lite life utan att skriva till er chicken nuggets.

So long emoboost,
Nu testar jag mig fram utan att skriva. Löv yu.
/WG

5 kommentarer:

  1. Fan va trist, men jag vet hur det är. Tack för den här tiden då! Dock tycker jag att du ska starta en skönhetsblogg med bara massa krämer och tjaffs så jag inte känner mig inte så ensam i min fixering vid slät hud och så slipper du hålla på och treva om vardagen. Kräääm!

    SvaraRadera
  2. håller med kommentaren ovanför :/

    SvaraRadera
  3. näääääääääj

    SvaraRadera
  4. skönhetsblogg e ingen dum idé. peace out baby <3

    SvaraRadera