2014-02-06

Här igen

Nu kör vi igång igen då. Redo? Nja. Vi gör det på det enkla sätter, dvs lista några punkter.

1. Jag kom hem från en resa för ett par dagar sedan. Jag var nervös för att åka. I efterhand är jag mycket glad att jag åkte. Kom tillbaka till moderlandet igen med mörkare hudton, fylld av energi och med fastare röfv. Och med några nya eh.. insikter. Mer om dessa vid tillfälle.

2. Även nytt: På resan har jag länsat sydasiatiskt apotek. Detta betyder bland annat att jag och QotN kommer att köra en Retin-A kur framöver. Jag är mycket förväntansfull och nervös inför detta!!!!!!!!

3. Har tagit ett beslut gällande vänner/bekantskaper. Eller kanske två.
Dessa består i att 1) Jag tänker inte utbilda någon, istället frodas socialt i någon slags hej-eller-nej-anda, och 2) Bli mindre konflikträdd, och 3) kvalitet istället för kvantitet.

4. Har trappat upp min cymbaltados från 60 mg till 90 mg. Nu jävlar

Kul o va tillbaka?!?!??!!
Kul att se att ni är där och kastar ett getöga åt vårt håll ibland!

Kram emos
/WG

1 kommentar:

  1. men hallå wg vi minns hela jobb-för-resa-grejen till indien, right? varför ba "sydasien"..... funkar inte att vara mystisk inför oss trogna läsare. iaf. stort land, rätt mystiskt ändå. min kompis var också där nyligen så jag kör också på retin-kuren sen ett par veckor. man blir skittorr i början och fjällar lite och sån skit (men inte värre än lite sneanvändning av epiduro) men sen då jävlar händer det saker, min akne har börjat läka ut och jag ser stooor skillnad på ärr. kör var tredje dag första veckan, bara på kvällen! sen varannan dag och efter ytterligare ett par veckor funkar varje dag! men ni har säkert redan läst på som fan. men jag kan säga att det verkar funka. varvar med lite murad-mask för att huden ska bytas ut ordentligt (inga problem att kombinera så länge man inte har det på samtidigt ofc). sen kör jag på med ordentligt med fuktkräm såklart. viktigt! men det vet ni säkert också redan. kram!

    ps. så härligt att ha er tillbaka. i vilken form som helst.

    SvaraRadera