2014-02-20

hajdadidadida

Dagens stämning igår: ahhhhh nej allt är åt helvete!! Inget blir bättre!! Men okej, våren är på väg (är alltså en ÄKTA vårrunkare, typ mmsar bilder på vintergäck till folk å fä, köper tulpaner och kuddar i pastell och typ syr om kläder och skit?) så jag köper lite lökar hoppas allt blir bättre.

Dagens stämning idag: ok lol samma som igår men hanterbart (innan jag drog upp rullgardinen) sen ba VAFAN DET HAR SNÖAT!!!! Äkta emoväder.



Jaha som vanligt har halva dagen gått och jag har inte gjort ett skit förutom att snusa, dricka kaffe och städa upp gårdagens skit. Sen ska jag träffa en bebis och ge henne en katt jag köpte igår på ikea. Samt gå på bio och se återträffen samt dricka öl (coca för mig ofc... det är ju torsdag...)

Baj baj smell you later

Förresten: ska lyssna på nya blogpod nu haha! Alltså mickis och dashis pod. Detta är true masochism att lyssna vecka efter vecka. Kan ni inte alla lyssna också så kan vi ha paneldebatt i föraktets tecken?

Förresten: är det nån som har tips på roliga blommor? mina är döda :(

MVH er bidronning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar