2014-02-11

Formulär

WERKIN' GIRL SVARAR

När vaknade du imorse?

Klockan åtta cirka

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Jag tittade på min tv och kände uppskattning. Har inte kunnat använda den förän igårkväll nämligen. En helt ny era av mitt liv kan ha börjat i och med detta.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Nej idag har jag ringt noll antal samtal

Vilket humör är du på?

Trött och lite ynklig men vid gott mod

Har du ont någonstans?

Mår illa och kräktes för ett par timmar sedan men nu är allt frid och fröjd igen.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Buljong och sen en maraboukaka

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Två pannåer 16x40 cm, tio blompinnar, en rulle svart sytråd och en tub akrylfärg

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Youtube

Vad ska du göra ikväll?

Läsa en läskig bok om en mördare

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Idag har jag bara lyssnat på radio. Försökte med P3 en stund men de är så jävla kassa. Så det har bara varit P1 efter det.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Satt på en svettig flygplats och försökte komma på hur jag skulle få tag i något att stoppa det ovälkomna blodflödet mellan benen med

Vad har du på dig idag?
Svarta jeans med bootcut (ja, det stämmer, bootcut) och en svart långärmad stor tröja med bröstficka

Och helgen då, hur blir det med den?
Klä upp mig och spela allan!!!

QUEEN OF THE NAJT SVARAR

När vaknade du imorse?

Fakking 05.40!! Skulle vara i skolan, alltså på en ortopedavdelning, 0700!! Tortyr!

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Ånej kanske? Nej ärligt talat så tänkte jag nog inga tankar innan 0630. Innan dess bara jobbig grå dimma.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Ja ringde en kurskamrat. Han är liksom jag alltid försenad och vilsen och behövde guide till avdelningen. 

Vilket humör är du på?

Trött och lite sur och förvirrad

Har du ont någonstans?

Har som vanligt lite ont i höger axel. Och har en så cp klåda i mina armhålor! Testade en deo igår som ska hålla i 72 timmar. Aj vad det kliar alltså.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Är inte sugen på nåt

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
En primer som ska ge lyster och brun hårfärg. Mitt nya hårideal är Charlotte gainsburg.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Internetmedicin

Vad ska du göra ikväll?

Klia mina armhålor och kanske blanda till ett c vitaminserum.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Lyssnade på Håkans senaste skiva på väg till skolan. Lyssnade på den jättemycket förra våren och blev ledsen när jag insåg att jag förknippar låtarna med den sugiga tiden. Måste programmera om.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Minns inte

Vad har du på dig idag?
Första halvan av dan hade jag scrubs. Nu har jag svarta för stora mjukis och ett svart linne. 


Adios! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar