2014-02-11

Emma S



Grattis Emma S! Till världens fånigaste produktnamn. Kvallen på dessa grejer har jag ingen aning om då det grafiska direkt fick mig att kräkas i munnen. Har endast testat den färgade dagkrämen och den sög. Alltså det var något med konsistensen och doften och att den fick huden att klia. Vad sägs om handkrämen "If you like beautiful hands" eller duschgelen "When you want a fresh shower"? Man ba NÄ jag gillar inte fina händer och jag hatar när jag känner mig fräsch efter att ha duschat. ÖÖöö!!!!

However, då allt i min värld inte enbart är svart eller vitt (eller? hehe) ska också tilläggas att jag är lite nyfiken på det där fuktserumet som dykt upp. Det verkar nämligen ha fett med min nya favoritingrediens hyaluronsyra i sig. Undrar vad det heter. If you want to look good kanske. Eller något annat lismande uppenbart.

Någon som provat serumet? Eller några andra produkter ur denna serie? Please ge er till känna. Jag ska inte döma. Klart man vill ha fina händer etc.

/WERKIN' GIRL

2 kommentarer:

  1. Åh vad många nya inlägg att läsa!!! Jag har provat face misten och jag tycker om den för den är ju rätt billig och gör vad den ska liksom. Kräks dock åt texten på baksidan (ja jag är en sån som läser texten på baksidan) där det står typ "other things that will make you feel refreshed: a good workout, lots of water and sleep" man ba dööööö!!! Har även textat enzympeelingen då jag fick för mig att enzympeelingar skulle vara tusen ggr bättre än mekaniska peelingar (vilket var en helt idiotisk tanke, dermalogica thermafoliant <3) men min hy blev så sjukt irriterad och ledsen efteråt. Det stod typ att man kunde bli lite röd efter och att det kunde sticka lite, men min hy blev illröd och det typ brann i den, och detta höll i sig i ett dygn... Och trots denna sjukt "starka" effekt så hade den inte peelat bort hudflagor eller någonting?! Den har också en alldeles fantastisk text på baksidan "other things that will give you an extra glow: love, good friend and less stress" man ba dööööööö ännu mer.

    SvaraRadera
  2. Har testat de två body washen "fresh grapefruit" och "pure ocean", luktade inte på dom innan utan antog att de skulle lukta gött (tänkte i stil med Biotherms duschgrejer) men blev 100% besviken när jag väl använde dom. "pure ocean" luktade äckliga alger och "fresh grapefruit" luktade typ...not so much ö.h.t. om en minns rätt, inte speciellt fresh iallafall. Har även testat "ageless oxygen mask" som är ett mähä, dvs gör ingen skillnad alls, ba bubblar lite och sen inget. Så nä, no more spending my money on hennes produkter.
    + håller med föregående talare ang. texten på baksidan "other things that will make you feel blablabla" är bara *ÖH OK? :c*

    ps. vill passa på att säga att jag älskar er blogg! pöss på er galz

    SvaraRadera