2013-12-08

Ragga


Så här gör man om man vill att fölk ska ragga på en:
1. Likea lite bilder på dom på FB. Typ nån gammal profilbild, gärna ett par stycken.
2. Häng på nåt ställe som denna individ brukar vara på.
3. Nu kan du luta dig tillbaka och vänta på att personen ska få syn på dig, komma fram och hälsa och stryka sig mot dig som en kåt katt.

Haha igår var jag med om en så rolig grej. Sprang in i en gammal bekant som är en fyrtioårig gubbe typ som jag åkte med till hans landställe en gång med några andra vänner. Han är kul och lite torr på samma gång, gullig på något vis. Vår konversation:

Jag: Heeeej! (kramar hälsningskram)
Han: Hej va kul det var längesen!
Jag: Hur är läget?
Han: Jo det är bra jag är singel nu!!!

Hahaha. Man ba okej härligt. Kanske man skulle börja köra den? Eller ba "nä det är dåligt jag är i en relation" lol. Här får du en sexig låt att lyssna på medan du funderar på vilka personers profilbilder du ska likea.



/WG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar