2013-12-19

Quetzala

Jaha jag fick en otäck äckelkänsla av att tänka på den där vänrelationen som dog ut och som jag typ fuckade upp. Äcklig fladdrig oro som jag desperat vill döva. Letar efter supkompisar på facebookchatten men ingen nappar och så vidare, idiotiskt gammalt beteende som bubblar fram. Jaha istället gick jag och skulle handla mig något gott typ "ta hand om mig själv" så att jag inte fakkar ur och super och får ångst på fyllan. Planen: Äta nå gott, kolla på paradise hotel och ta en lergigan. Så jag gick och handlade korvbröd, bostongurka och sojachorizo och en folköl. Min version av rött och "charkisar".

Lyssnar på podden Ihop med Josefine nu medan korvarna steks och översköljs av kärlekskänslor!! Älskar Quetzala Blanco så mycket!!!! Hon är så klok och fnissig och läcker. Ska försöka stalka upp henne och hänga lite någon gång. Har inte lyssnat något vidare på den här poden pga gillar inte J eller M så värst men det är värt det för att få en dos av Quetzalas ljuva stämma. Namnet på vår blogg, alltså Emoboost, är ju som en sexig hyllning till henne för den som missat det.


Kram
/WG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar