2013-12-10

Psykologlös

Hello emos,

Förra veckan var jag hos min psykolog på sjukhuset och det visade sig att det var sista gången vi sågs, för hon skulle sluta en vecka senare. Det kom ju som en otrevlig överraskning då jag trivs bra med henne och det är ju inte det lättaste som många av er säkert vet, det här med att hitta en psykko man gillar och som dessutom är bra? Fak. Jag står alltså ännu en gång psykologlös. Min andra samtalskontakt (eller "behandlare" som det kallas) på beroendemottagningen somnade ju förra gången jag var där så henne känner jag väl inte något vidare driv att hänga med mer. Alltså detta var ju inte bra känner jag! Jag lär väl bli lotsad vidare till någon annan om jag ligger på ordentligt men risken är att det rinner ut i sanden och när jag frågade henne vem hon skulle rekommendera på samma ställe så såg hon jäkligt tveksam ut och sa att hon undrade om det fanns någon som skulle funka bra för mig. Ååååååååååååhhhh. Pallar ej heller att vända mig till en privatpsyko pga det kostar så sjukt mycket pengar.

Hon gav mig i alla fall en present. En liten ängelfigur (inte riktigt min stil men) Herregud detta är tredje gången det händer mig, att en psykolog ger mig en gåva? Jag vet ju att jag är en väldigt likeable person men ändå. Jag blev jätterörd i allafall och det kom lite tårar. Så gulligt.

Jaha vi får väl se hur detta förlöper. Fak fak fak. Nu är det dags att sova.
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar