2013-12-24

24 December


4 kommentarer:

  1. behöver hjälp. postade detta på quetzalas blogg: "Quetzalaaaaa!!! Jag måste ha en foundation/toner/primer eller något som inte ger en finnar… Hade ett halvårs uppehåll med smink just för att min hud blir irriterad av det. Detta pga riktigt kass hy. Hyn har repat sig lite nu och testade att sminka mig igen, men förgäves…Fick en massa jobbiga finnar som inte gick bort förrän efter 3 veckor när jag använde Fit me-foundationen av Maybelline. Jag köpte den svinbilligt på HM för att jag lever lite på budget, och för det är den enda foundationen som passar mig i färgen (jag behöver en extremt ljus färg). Det kanske inte är fel på själva produkten utan på hur jag använder den? Jag tvättade med ansiktstvätt och sedan hade jag fuktkräm innan appliceringen. Hur ska jag göra eller vad ska jag köpa?? Mycket tacksam för svar! Ps. I love you"
    ni verkar fett inne på hudbehandling och sånt och jag älskar er också, så vänder mig även till er i detta problem. god jul på er!

    SvaraRadera
  2. Blod Jul och Rått Nytt År alla emosar. Tack för att ni finns.

    PS tips: mitt face blev bättre av Sheer Cover Concealer.

    SvaraRadera
  3. Okey, mina favorit-emos och mansslukare av rang! Jag är i nöd och behöver råd!
    Har kommit på...att jag...typ...inte vet hur man raggar!?
    Vet att det låter sjukt, men var ute och härjade nu i juldagarna. Å de va
    Värsta köttmarknaden och jag blev typ handlingsförlamad!?!?
    Är ju ändå 20 bast...tänker att detta är "The time of my life" som alla snackar om hela tiden.
    såatte....HJÄLP!

    Är grejen att skanna in utbudet, sikta in sig på ngn/några och bah Han ska jag ha!?
    Ska jag värsta dress for sucess och verkligen gå all in på raggninsfronten!?!? Eller är det lite too much!?
    Är det bra att hänga i baren!? Elelr hur gör man för att dudes liksom ska vilja ragga upp en?
    Och raggar ni någonsin på fb/mess? Vet att Q behärskar den konsten...men inte jag. Hur gör man? Vad frågar man?
    Om man tar någons nummer hör man av sig då? Och frågar vad? öööh....jaaaa...hjälp mig!! Snälla!!_

    Btw älskar er <3

    SvaraRadera