2013-12-09

Människa gläd dig, frälsarn är kommen

Måndagar! Min överlägset sämsta dag. Har nog inte haft en bra måndag på flera år. Men imorron då jävlar.

Helgen förflöt utan dramatik. Tror jag. Har redan glömt den. I natt drömde jag massa roliga sexdrömmar som samtidigt var ganska hemska. Tex var det två systrar som hade en analsextävling (systrarna såg ut som hon gravida latinan i orange is The new black) (vad betyder egentligen "en black om foten"?) (analsextävling!!???) och den ena vann, dvs fick skiiitmycket dricks men den andra fick 20 spänn typ. Och så drömde jag att låg med en av dom få vänner jag ännu inte kn. Det var SÅ mysigt och högtidligt. 

Jaja. Det jag saknar i mitt liv nu är fokus. Alltså jag yrar verkligen runt. Vet knappt vem jag är och vad jag gör osv osv. Skyller detta på universum! Uppdrag nu: fixa fokus. Hur? Jo, städa och slänga massa saker. 

Lyssnade f ö precis på ett avsnitt hannah och Amanda där de pratade om vilken stil de ska ha under hösten och vad de ska fokusera på. Jag blev sjukt inspirerad och ba åhh jag ska också ha en mockajacka och plocka svamp. Sen insåg jag att det för fan är december!!!!! Hela hösten har gått utan att jag har märkt det :((((((((((((((((

Hörs sen!!!!! /Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar