2013-12-02

Måndagspanik

Jaha jaha. Jag har inte skrivit på skitlänge (1 vecka ca) och jag har svårt att förstå vad det beror på. Men det är som att jag inte riktigt kan fokusera eller vad man ska säga. Jag flyter omkring i mitt liv, har som några tidsmässiga skygglappar på. Kan inte se framåt alls. Vilket resulterar i konstiga beslut som kommer göra att jag får stressa om några veckor, att jag missar saker jag tycker är kul, att jag gör folk ledsna och besvikna. Orka bry sig.

Sitter i alla fall i skrubben och har konstig panik. Trodde först det var vanlig ångest men messade Werkin Girl och ba "jag har ångest men är fnissig på samma gång" och hon ba "hehe det kallas panik" så då undrar man, varför har jag panik? Vad händer? Alltså känns som jag helt har tappat det lille greppet. Kan bero på förra veckans rel stora alkohol-och gräskonsumtion eller att jag relationsmässigt satsat för hårt och för högt. Eller bara att jag är besviken för att jag gick upp sex timmar senare än vad jag planerat.

Detta vill jag göra:
- Vara full
- Vara hög
- Sminka mig
- Hångla med främligar

Detta borde jag göra:
- Bli färdig i skrubben och åka hem
- Träna!
- Köpa en hyacint
- Städa mitt hem

ALLTSÅ GUD jag får sån panik jag orkar inte skriva mer listor ahhhhh vi hörs /QotN

2 kommentarer:

  1. Jag hittade just er blogg via Quetzala och gud vad jag gillar den!

    SvaraRadera
  2. Ive been missing u!

    SvaraRadera