2013-12-08

Kemisk vånda

Söndag = slutet på ett fyra dagar långt supkalas! Också i sann kemiskångestanda låg jag och svävade mellan sovande och vaken och drömde fruktansvärda mardrömmar hela förmiddagen. Mardrömmar om äckliga påtvingade sexuella situationer, ruttnande lik och att vara inlåst i en äcklig skola och alldeles för sjuk för att försöka fly :( Jaja nu ha det släppt och jag mår bättre. Igår var jag på fest och dansade skitmycket, det var härligt. Ikväll ska jag kolla på sci fi, färga ögonbrynen och äta räkor.

Alltså deppig igenkänningskänsla när jag är full på fest och går in på toan för att framkalla en spya så jag ska kunna dricka mer och slippa gå hem. Gud det är ett så cp beteende. Men inte helt ovanligt i min lilla värld. Längesen nu dock, innan igår vill säga. Slurka i mig fett mkt rödvin och starkglögg (urk) gick in på toa och spydde, hinkade i min sju öl. Horror.

Happy söndag allesammans.
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar