2013-12-11

Hund

Hej alla

Så sugen på cigg och öl. Snus också. Men om jag måste välja: cigg och öl. Sitter på tunnelbanan och en jobbig tjej från götelaborg sitter bredvid mig och *snickesnackar* med en väninna. Fy faan alltså. Jaha. Smet precis från ett julbord. Ljög och sa att jag hade supermycket att göra vilket jag typ har SJUKT!! Men inte på kvällen liksom. 

Jaha nu kom det en hund här som jag började klappa!?! Den var så gullig men kanske blev konstig stämning!!?? Guuud nu skäms jag. Men det var de som satte sig med mig och lät hunden hålla på och sniffa på mig. Ja som vanligt skulle jag överdriva och skämta och berätta personliga saker. Framgick 1 sekund innan jag gick av att det bara var en av dom pratade svenska och han verkade lite trög. Åh fakk nu luktar jag hund också. 

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar