2013-12-03

Senaste nytt från Emoland

Har haft några produktiva och pigga dagar. Igår var jag hemma och "ledig" men kom ändå upp tidigt och hann softa runt hemma, städa, gå lite ärenden och så vidare. Idag är det andra bullar. Planen var att gå till skolan på morgonen, komma igång med lite grejer som inte blivit av pga senaste tidens jobb, men nä jag vaknade, somnade om och har sovit till klockan två. Dessutom hade min lärare ringt två gånger. Jag pallar inte ens lyssna av telesvaret, är rädd att det ska trigga en massa ångest, känner att det ligger och balanserar på gränsen idag. Har äcklig hjärtklappning och oro, klarar inte av att fullfölja tankebanor, känner mig tom och apatisk. Hur kunde det här hända? Och varför undrar jag det varje gång det känns dåligt efter en period av att det känts bra? Kommer man någonsin lära sig?

Ledsna trötta och sketna hälsningar,
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar