2013-12-15

God köttmat

Hallå snygga sexiga emos

Vilken underbar helg! Faktiskt alltså. Jag har haft det så bra.

Började med att WG och jag bestämde oss för att vara lite "lyxiga" och gå på NK (för att köpa saker för pengarna jag skulle få när jag lämnade tillbaka en dyr parfym jag fått i present av några nära vänner som uppenbarligen inte vet min smak (chanel no 5 bah!) och dessutom lämna tillbaka hundra andra grejer jag köpt när jag lekt rik) och därför sminkade och fönade vi oss på var sitt håll i hundra år. På grund av kollektivtrafiken var vi båda smått traumatiserade när vi väl möttes (jag eftersom jag åkt ersättningsbuss och WG för att hon messat med mig som åkt ersättningsbuss) men vi kunde i alla fall konstatera att vi såg väldigt snygga ut! Det var härligt.

Vi gick till and other stories (FULT NAMN) och geggade runt bland sminket. Mycket mycket bra saker. Läppstiften alltså! Så krämiga och härliga och vilka smickrande färger! Har lite synpunkter på hållbarheten men i övrigt är jag mycket nöjd. Dvs, spring och köp.Köpte en snyggt mörkt lila brun rött läppstift ahhhh så snyggt det är. Mycket annat var fint också. Aja okej ni bryr er inte. Vi babblade om våra Happy Ångest-antagonister och rökte cigg och vinglade runt på höga klackar som vi av nån anledning hade satt på oss. På mycket gott humör!

Gick förbi ett Swarovskiskyltfönster och såg dessa roliga slampiga glas haha kolla på dom!!!


SÅ roliga. En kompis till mig och hennes kille som är så tråkig och störig skulle fira ett år. Han köpte då.................... EN svan från Swarovski!!!! För att svanar lever ihop hela livet bla bla bla men han är så snål så han köpte bara en men symboliken framgick väl (ber varje dag för att de ska göra slut snart)

Jaha sen ramlade vi runt på NKs doftsalong och köpte ljus och deodorant och parfym och höll på. Skrattade och babbla ni vet hur härligt det är!!! Jaha sen gick vi till bolaget köpte en flaska bubbel och några öl och sen kom WG med den briljanta idén: vi tar en lyxig BUSS till söder istället för jobbig tunnelbana. Båda blev SÅ taggade på denna föga lyxiga idé. Vi gick därför en halv kilometer för att hamna på en busshållsplats mitt i en väg och där satt vi i 13 min och vänta på trean. Aja var inte så kul nu i efterhand men 

Är hos WG, kollar klipp och girls och babblar om justin bieber och olika konstiga dumma män. Är glada och uppspelta och diskuterar olika alternativ för kvällen. Centralt är nämligen att vi ska träffa många människor som kan se hur snygga vi är. Så vi sminkar oss igen. Tar oss till en bar där vi gaggar ännu mer och tar bilder på oss själva. Jag målar mig med läppstiftet för hundrade gången och gäspar, WG blir galen och ba "vi drar till den där festen jag betalar taxiiiii!!!!!" varpå vi tar taxi 400 m. Kommer till en fest i en jättestor lägenhet. Folk dansar och hånglar, Anna Odell stod i ett hörn (jag blev gaaaaaalen men visade det inte utåt) vi köper öl och sen har bara små segment av medellängd som kanske inte är så intressanta att bjuda på, känns som att bjuda på drömmar fast det gör jag ju hela tiden ändå, och det sjuka är:

När jag vaknar dan därpå, mår som ett jävla as, vet knappt vem jag är, så är min automatiska tanke att HELA höstens depp och skit är värt dessa små minnesjuveler. Är det inte koko?! Vad säger det om mig egentligen? Ja och resten av helgen har bara varit ett enda stort megamys med god köttmat och godis och en bränd (bokstavligen) man och en mysig gräsdimma.

/ Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar