2013-12-17

Gnälla

Hej motherfuckers!

JAG ÄR SÅ TRÖTTTT. Detta "jobbande" tar kål på mig. Igår jobbade jag till tre på natten och idag är det upp igen och på bolljäveln. Pga är en "driftig tjej" har jag dessutom ont i hela kroppen för att jag inte ber om hjälp med att lyfta alla tunga jävla grejer som ska bäras fram och tillbaka. Känns som armarna och benen ska ramla av min utmattade lilla torso. Händerna är röda och har några blåsor för att jag sågat ut fem miljoner former ur plywood med sticksåg. Dessutom: Babyblå och ljusrosa färg över hela kroppen :(

OK HEJDÅ!!!!
FAN !!!!

/WG

2 kommentarer:

  1. Hörni sötisar, hur gick det med Sampar-boxen? Sjukt nyfiken på deras produkter!

    SvaraRadera
    Svar
    1. den är upplevd och analyserad! recension kommer så snart jag jöbbat klart detta hets, promise!
      /WG

      Radera