2013-12-11

Fakka ur

Hallå

Jaha jag ligger i min säng och hetsar upp mig över livet. Var på riche igår och hade hybris och idag känns det inte så jättegosigt. Anledningar:

1) Blev rätt full det var härligt men nu känner jag mig tom och ledsen
2) Gjorde av med massa dollars (så nu känner jag mig tom och ledsen)
3) Träffade en gammal flamma och blev kåt :( ja så nu känner jag mig tom och ledsen

Asså vad gör jag ens på sånna barer?? Verkligen inte emo att sitta och äta moule frites från barmenyn och beställa in vitt som en gammal brattjej. Men ibland vill man ju bara fakka ur ellerhur. Den gamla flamman då, ja han är så snygg och gör mig så jävla sugen, men vi har så otroligt dålig kommunikation. Alltså ingen av oss verkar få fram ett vettigt ord, det blir mest typ

- hur mår du då?
- Det är bra!!!! Jodå!!! Hur e läget med dig??
- Jo de är bra du då?!?!
etc

Resultat: Varje gång jag träffar honom blir jag kåt och irriterad. Så dumt.

Urk jag känner mig så nervös idag!!! Varför?! Har legat i sängen hur länge som helst och oroat mig för både det ena och det andra och min inre alkoholist började dessutom blanda sig i min inre monolog nu och det var lägesen pga har matat den lille jäveln med öl och vin och drinkar ganska frekvent senaste tiden!

Jag: Nu har jag druckit flera dagar i rad och det har inte varit något problem! Jag borde sluta gå till beroendemottagningen den ger mig ju ändå ingenting och min kontakt där somnar ju bara
Min inre alkis: Exakt det är helt onödigt, det här går ju bra, du kan leva helt normalt som alla andra
Jag: Och min inre alkis har inte ens pratat med mig på länge! Inte protesterat argt när den inte får som den vill eller gnällt om att få sig lite vin eller hittat på ursäkter för att få dricka.
Min inre alkis: Det stämmer, jag har betett mig exemplariskt, hela den här alkoholberoendeproblematiken som de vill få dig att tro att du har är ju helt överdriven.
Jag: Men vänta nu du pratar ju med mig nu????

Sen kommer jag på att enda anledningen till att alkisen varit tyst är för att jag har druckit ohejdat så mycket som jag vill senaste veckorna :( Och direkt då vaknar alkisen till liv och ba: SÅ ÄR DET INTE AAAAALLLLSSSS!!!!!

Idiotgrej.
Ååååååhh jag är så kååååt.
Fan!!!

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar