2013-12-07

En promenad längs oralsexminnenas allé

Nu ska jag berätta mitt skojigaste 6-minne! Obs varning för sexnovellstämning!

Scenario: Werkin' Girl är tjugo bast. Hon har träffat en snubbe som är tio år äldre och som är superkul att ligga med. Första gången de låg var hon i chock, det var som att han bytte personlighet när han blev kåt och förvandlades från en snäll fnissig mes till en sexual beast med förkärlek för så kallade "hårda tag" lol. Att han dessutom flåsande mumlade "jag vill knulla dig i alla hål" (?!?!) första gången vi låg var ju lite fnizz också. Superhärliga liggminnen överlag med denna man!

Okej, vi var alltså hemma hos honom och hade en jävligt härlig kväll med stora mängder vin och tända ljus etc. Vi låg på mattan i vardagsrummet och rökte och pratade när han pressar sig mot mig och plötsligt liksom tänder till aka byter personlighet. Tanke: Yes!!! han börjar klä av mig. Drar av klänningen, gräver in ena handen i mitt hår, greppar tag och mer eller mindre drar upp mig så att jag hamnar på alla fyra, näck med strumpbyxorna till hälften nerdragna över låren. Jag står lutad över ett lågt bord. Han är fortfarande fullt påklädd och börjar slicka min punani bakifrån samtidigt som han håller greppet om mitt hår och det är så gött!!! Jag blir helt crazy av kåthet och flämtar väl och stönar som en galning, såpass mycket att jag lyckas glömma bort de tända stearinljus som står på bordet jag är lutad över. Hahaha. Plötsligt börjar mitt hår brinna så kul. Det går så jävla snabbt, jag kände lukten av bränt hår och hörde ett fräsande ljud, reagerar snabbt som fan och kväver elden med min ena hand. Snubben har inte märkt något utan fortsätter hängivet sin orala behandling av min vajeyjey och pga det är så jävla skönt och härligt kommer jag in i the mood igen på en sekund och pga inte vill avbryta detta underbara säger jag inget om eldsvådan på mitt huvud jag precis släkt! Han fortsätter, jag kommer på ett tipptopp sätt och vi härjar vidare. Till denna dag vet inte denna snubbe om att han slickat mig så att mitt hår börjar brinna. Hahaha.

/WG

1 kommentar:

  1. haha, vilket göttigt minne! sex man inte vill avbryta ens när man själv börjar brinna är ju onekligen bra sex!

    SvaraRadera