2013-12-17

En myskvinna

Hallå!

Jag har börjat hosta som en KOL-patient. Jag har inte KOL men efter en hoststund (varning för äckel) så kommer det upp saker ur min strupe som jag föreställer mig att det kommer upp ur luftvägarna från en gammal man som rökt i 40 år. 

Jaha. Är på väg till skolan. Sista skälvande dagarna på terminen och jag är bara trött i kroppen och vill mysa och vila. Jag är rätt kvinna på fel plats kan man säga. Rätt plats: hemma hos mamma, i ett badkar, på ett spa, i mitt hem som doftar pepparkakor (från ett doftljus då antar jag). Ni fattar. Har inte heller nån som helst aning om hur mycket pengar jag har. Tippar på... 3000? 2500? Ska köpa julklappar och sen har jag dessutom bestämt mig för att "unna mig" en porrengöring när mitt jävla projekt är inlämnat. Så konstigt att unna sig nåt som gör så ont :( 

Puss och kram

Förresten!! När vi har skrivit såhär tidigare så är det ingen som har svarat men jag undrar så vad ni sexiga boosters gör och hur ni mår idag. (Oj vilket myshumör jag var på) kan ni inte berätta?!

12 kommentarer:

  1. Mår helt ok. Kom hem efter jobbintervju, fick jobbet. Vill inte ha det. Borde vara glad och stolt men äääeeehhh, ge mig ett coolt jobb.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh det var ju bra ändå! Man blir ju modigare med att söka jobb när man har ett jobb! Kram

      Radera
  2. har rätt deppig pms-dag idag, grinar för minsta lilla i princip. vill mest rulla ihop mig i en boll och vakna när det är jul :I

    SvaraRadera
  3. "deppar" över att ha blivit dissad av en snubbe som gick direkt över till att ligga med nån som tagen ur paradise hotel :)))) härlig liga man spelar i.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, gud. Vet hur det är. Blir bara så trött och hatar att personen har äran att kunna provocera mig. Vill inte lägga energi på äcklet.

      Radera
  4. gick upp sju för att ta mig till vuxenpsyk och ska nu börja en utredning som jag inte vet om jag vill gå? känner mig ensam o deppig samt understimulerad. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad är det för utredning? Hur går det till? Kram QotN

      Radera
  5. Försöker hitta energi till att börja packa en väska samt städa här hemma. Måste åka till min cancersjuka mamma som blir sämre och sämre. Men är svårt för mig att göra något annat än rulla Mary-Janes för att kontrollera mina ångest som bara snurrar mer å mer ur kontroll.
    Kanske har jag fel inställning? Kanske borde jag tänka att alla mammor dör ändå och JAG lever ju å frodas. Happy ångest tjejor!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fina Itchy! (OBS känner mig som en lökig blondinbella som svarar på kommentarer men detta var ju SÅ mysigt!!) usch vad jobbigt med din mamma! Vad har hon för cancer (typisk med kand som ska gagga om diagnoser jämt)? Kan du skita i dina jays? OBS är i samma sits är lite full eller hög varje kväll och har varit det i en månad och man blir så grumlig och virrig i hjärnan :( tänker på dig kram

      Radera
  6. Försöker göra skoljobb men tänker så jäävla segt. undrar vad jag ska ta mig till me den konstiga tiger-killen som ragga på mig i helgen.. liksom wtf han morrade och spann. har lite ångest över vad han o jag gjorde mitt framför näsan på hans polare. annars ere bra me mig o gör egentligen inge vettigt nånsin. har inte så mkt ångest för tillfället?? //malmoebruden

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så idiotiskt upplägg detta liv!! Veckan när man har som mest att göra på hela året är också den MÖRKASTE alltså vem kom på det? Brukar tänka på romanen om mitt liv: vilka stories vill jag ha med? Jo, man vill ju ha med dom roliga liggen med dom konstigaste morrande killarna!! Man vill inte skriva "åh hånglade försiktigt och på avskild plats med en man som var knäpptyst och helt ordinär" ingen vill läsa den boken!!! Eller var det liksom mer vrål? Som aslan i narnia? Det är väl 2 möch.. Gå vidare med detta lejon och återkom!! Kram QotN

      Radera
    2. haha råkade hitta min kommentar jag skrev för länge sen..
      well, tigerkillen och jag började ligga.
      och me facit i hand använde han mig som stepping stone... :( faktiskt lite lessen. han e ihop med någon annan nu, nån som han måste haft i kikarn sen länge. och jag blev av med en kk.
      fan :(
      skitsamma egentligen har jag aldrig tyckt om honom, det var bara när jag upptäckte att han gick och ligga med och att han ville ligga med mig som jag började uppskatta honom. faktiskt gilla honom på riktigt. men fan det kan ju inte vara på riktigt om jag aktivt tänkte negativa saker om honom förut. hursomhelst, kram på er! de ä skönt o skriva av sig

      Radera