2013-12-12

Emo X

Jaha vi har fått en del besökartrafik från ett nytt håll till denna emosajt. Vad kul tänkte vi, eller konversationen såg väl ut ungefär (exakt) såhär:

WG: Tommie X har länkat till oss på sin nya blogg
QOTN: Tommie X!?
WG: Såg i statistiken att vi hade lite incoming traffic från hans blogg lol?!
QOTN: Haha ql
QOTN: Han får stajla oss om han vill
WG: Ja vi kanske kan skriva d
QOTN: Haha ja och önska oss looks
WG: Jag tycker vi ska skaffa svarta emoboosthoodies
QOTN: Hittar inte hans blogg
WG: http://bon.se/blogs/tommie-x/
QOTN: Ganska rolig ändå
QOTN: Hahaha "jag klär mig mer i svart än "va folk tror""
WG: Han har fint hår
QOTN: Vart tog rebecca å fiona vägen? Sjukt att jag tänker på detta nästan varje dag haha
WG: Världsturné


Tack för länken Tommie! Kul att du gillar oss.
Kram /EmoBoost

3 kommentarer:

  1. Hej mina enda emo-vänner
    Jag ligger hemma som vanligt å gör ingenting alls och hittar den här sidan; happyangest.se
    Happy ångest. Jag blir jätteprovocerad av de två tjejerna. Typ: sluta ljug om er ångest ni är blondinbella. (som iofs är uppbyggd av ångest men ni fattar)
    Vad tycker ni? För alla verkar tycka happy ångest e super. Bästa som hänt.
    Eller det kanske e ni?! Ni är de två tjejerna. Så falska
    Ps. Kul me Tommy-love, det förtjänar ni!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå där. Vad kul, vi har kollat in den där sidan och debatterat lite kring den. Ska lägga upp en smskonversation som sammanfattar ganska bra vad vi tycker om detta happyångest.

      Kram
      /WG

      Radera
  2. åh roligt!!!! jag vet inte när de ska göra min blogg "offentlig" jag har fet ångest över det för jag vet inte va jag ska skriva lol
    det var dom där mojjena happy ångest (och lite cissy wallin) jag mena när jag skrev att folk som blogga om sina sjukdomar va tråkiga!! Kul att fler hatar dom hahaha

    SvaraRadera