2013-11-25

Trängd och trött

Vad gör jag ens uppe vid denna gudsförgätna tid?! Urk. Klockan är snart fem på morgonen. Kom hem för en timme sen från en helkvälls jobbande. Det var helt ok men det visade sig dessvärre att jobbet jag gjort ikväll var förjäves och jag kommer få göra om allt imorgon... Insert valfri ledsen smiley här. Har en distinkt känsla av att jag borde känna mig *tacksam* för olika faktorer i mitt liv typ jobb men just nu känner jag inte mycket tacksamhet. Jag känner mig trött och trängd och det hatar jag!! Är inte mycket för målbilder men trots det har jag en för morgondagen som i och för sig redan verkar vara här: gå upp "i tid" dvs innan tio. Göra frukost, duscha och sätta igång med jobb. Ta en promenad eller bara vistas lite utomhus innan klickan är två. Bli klar med delar av jobbet.

Nu måste jag ge sömnen ännu en ärlig chans. 

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar