2013-11-23

Småfågelsägg



Hej igen alla sexmaskiner. Idag gjorde jag nog mitt livs mest eleganta nail art någonsin! Två lager chocolate fudge från H&M (ett brun/lila lite leverfärgat lack) och sedan ett lager grafitti från H&M som är ett genomskinligt lack med matta svarta och vita glitterkorn i sig i olika format (TIPS detta spring och köp). Sedan ett lager överlack. Jag gjorde naglarna matta denna gång, bäst och enklast åstadkommer du detta genom att koka upp lite vatten i en kastrull eller i vattenkokaren och hålla naglarna i ångan när lacket fortfarande är vått. Mina naglar ser ut som prickiga småfågelsägg! Åh jag är så lycklig över detta!!!

/WERKIN' GIRL

2 kommentarer:

  1. Nya lack från hm, måste springa dit! Plus bonustips <3 spännande med ånga, en annan har ju alltför många mattlack men jag kanske måste testa detta oxå bara för att... :) /h

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men ånggrejen är bra, ger liksom en gratis dubbelfuktion för alla ens lack. Minns inte var jag hörde det, men tänkte att det var värt ett test och det funkar superbra.

      /WG

      Radera