2013-11-03

På besök i barndomsstaden

Jag är i mitt barndomshem i Lund. Närmare bestämt i badkaret nu. Riskabelt att blogga från mobilen i badkaret. Har hårfärg i håret också, en blandning av Amber och Spicy Chocolate. Hoppas det blir fint.

Jag vet inte vad jag ska skriva. Att vara här gör mig stum och konstig. Fylld av aggression. Trots att tågresan tar ynka 5 h från Stockholm har jag inte varit här på ett halvår. Jag hade en bra barndom (ja om man bortser från trauman som skilda föräldrar, överbeskyddande neurotisk mamma, sen att drabbas av puberteten osv men det får ända räknas som att ligga inom spannet för normalitet) så varför fyller denna plats mig med så arga känslor? Den provocerar mig något oerhört. Dessutom är jag jättejättetrött. Sover och sover och sover. 

Återkommer när jag är tillbaka i stan. Inga vettiga tankar produceras här. 

Kram från Queen Of The Najt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar