2013-11-27

Next!

Alltså den här dagen... NEXT *viftar otåligt med handen* Är så satans jävla trött och känner mig som en loj fetmaboll. Nej förresten ett KLOT. Har dessutom råkat klösa upp min omsorgsfullt oklösta ansiktshud under kvällen. Allt detta noggranna arbete utraderat på en kvart. Somliga av er kanske känner igen er i detta. Varfööööööööööör!!! Reaktion på detta: Skiter i att tvätta av mig sminket och orkar inte hämta läppcerat pga är trött och fet och driven av andra krafter än vad som anses acceptabelt att prata om högt. Är sugen på att fast forwarda denna vecka fram till helgen och facka ur med QotN och en box vin. Kanske sminka oss och klä ut sig i någon 6ig halternecktopp och ett par stadiga kängor och dansa i ett mörkt hörn på klöbb. Pluppa i sig några redbull vodka eller annan valfri uppiggande substans. I morgon ska jag till doktorn klockan elva. Men innan det ska jag hinna jobba! Vilket skämt, vilket liv. Stegvis eskalerar allt till... ja vad? Bäst att slumra in.

Update: Okej, bra. Nu smsade min kompis/tillfälliga chef att jag kan komma efter att jag varit hos doktorn istället. Mycket bra. Känner mig lugnare. Har även hittat en rolig gammal dagboksanteckning:

"Konstig dröm, fick två korgar, en platt och en djup och så sa dom: du får samla vad du vill från den här avdelningen i varuhuset! Avdelningen visade sig vara gosedjur och leksaker och lite hälsokost/konstiga krämer? Samlade massor men blev girig och då skrek dom på mig SKYNDA SKYNDA ANNARS KOMMER HAN!! och så släppte de ut en jävla ödla som jagade mig runt runt"

Ha ha ha. Hjärnan alltså. Min kompis förresten, honom kommer jag aldrig att lyckas förstå fullt ut skulle jag tro. Jag vet aldrig vad som gäller med honom, vet aldrig exakt hur han är. Tänker jämt när vi pratar undrar om detta är hela sanningen. På något vis tvivlar jag inte på att han alltid tycker sig tala sanning, jag tror verkligen det. Men frågar man andra så skulle de nog ge en helt annan version av samma berättelse. Vissa människor kan man liksom aldrig lära känna ordentligt hur mycket man än umgås med dom och tycker om dom.

/WERKIN' GIRL

4 kommentarer:

  1. I feel ya!!!!!! Hade nästan perfekt face efter att verkligen ha skött mig och inte pillat. Men så i förrgår så ba RITCH RATCH KLÖS KLATCH så hade jag inget ansikte längre utan bara en stor krater. Kan inte gömma mig hemma heller för har massa jävla inplanerade obligatoriska sociala saker resten av veckan. Skäms så inihelvete. GAAAH! Faaaaan helveteeeees faaaaan. Ok såhär: om jag pillar måste jag berätta vem jag är här på er blogg och bifoga foto! Lovar och svär från och med NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, en kratersyster. Målet (ej pilla och klösa alls) är nästan ouppnåligt! Så nu tänker jag att jag ska vara lite snäll mot mig själv och ej straffa mig själv för det där omedvetna klösandet. Däremot är alla former av klös och pill FRAMFÖR SPEGELN hundra procent förbjudet. Är du med mig? Let's not vara för hårda mot oss själva.

      /WG

      Radera
    2. JAG ÄR MED DIG KRATERSYSTER!!!
      Vara snäll mot mig själv är egentligen mitt mantra, men jag är så jävla uppfukkad vad gäller pillandet så måste nog fan köra på 100 procent förbjudet att öht ens "ska bara känna lite på huden" för det slutar alltid bara med att jag vaknar upp tre timmar senare ur nån sorts manisk koma helt blödandes och jävlig. Min plan: ha på mig mina tunna bomullshandskar som jag inhandlat i syfte att inte kunna pilla när jag är hemma och om jag ens överväger tanken på att ta dom av mig så ska jag säga högt till mig själv: OM DU BÖRJAR PILLA NU SÅ MÅSTE DU RAPPORTERA DET PÅ EMOBOOST OCH DET VILL DU INTE FÖR DET ÄR FÖR PINSAMT!!!!!!! Skam är min värsta känsla så förhoppningsvis kommer jag avstå pillandet. Obs jag lovar och svär att vara ärlig. Nu måste jag till skolan, får gömma mig så gott det går, brukar se ungefär exakt ut som en rånare så jävla ovärdigt.

      Önskar dig en pillfri och harmonisk dag!

      Radera
  2. älskar denna blogg alltså. helt orelaterat.
    ni känns så härligt obrydda när det kommer till sexuellt umgänge, vad gör man för att slippa självhatet? föraktet väller ur alla porer liksom. typ när man blivit straffkn av någon. det är ju mysigt för stunden för att den fysiska smärtan tar över, men vad gör ni efteråt?
    pus och kram ni verkar så underbara och så himla bra initiativ att starta denna bloggi!

    SvaraRadera