2013-11-15

När kroppen sätter sig på tvären

Vaknade i natt och hade ont i halsen! Reaktion: YES. Ni kanske vet vad jag talar om. Ibland är det bara så skönt när ens psykiska illamående kontras av kroppen så att man får något "verkligt" att gnälla om. Och nej, jag tycker inte att man ska behöva försvara att man har ett psyke som kokobelloar ur ibland, men det finns en hel del fölk som tycker det. Som frågar typ "men vad gör du när du är hemma hela dagarna?? är det inte tråkigt??" Då kan det vara skönt att ibland säga Jag är hemma för jag har ont i halsen i stället för jag är hemma och funderar på hur man kan ta livet av sig på värdigast sätt och NEJ det är inte TRÅKIGT det det är VIDRIGT men det är det enda jag fattar hur man GÖR you fucking asshole!!!!

Så nu sitter jag i mitt kök och dricker kaffe (borde väl dricka te i guess men jag är ju only human) och youtubear all möjlig skit. Som tillexempel den omdebatterade nya Lily Allen videon. Ska inte fördjupa mig i den debatten just precis nu men en sak kan jag väl säga: It's hard out here for a bitch.

Kram från er emobitch
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar