2013-11-19

Misslyckad igen (typisk rubrik)

God afton

Ja då har man förstört ännu ett försök till normal dygnsrytm genom att sova 3 h på kvällen. Jaja ska sluta döma mig själv på det här sättet! Förutsättningarna för dygnsrytm denna höst är inte direkt tippen på grund av: 1) postinfektiös trötthet 2) inga krav på tider från omgivningen 3) inga bra insomningstabletterna 4) en konstig uppgivenhet kring mitt eget liv.

Hade precis besök på mitt rum här av den gulliga grannen. Så klurigt detta. Jag berättade i alla fall om när jag var sjuk och försökte ta mitt liv och märkte att jag var så känslig när det gällde hans reaktion! Ett tonfall från honom som var fel och jag gick omedelbart till angrepp. Så märkligt ändå att man kan vara defensiv kring ett minne man hatar.

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar