2013-11-11

Mensvärk!!!!!

Snaaaaaaaaaark vilken tråkig blogg detta är!!!!! Eller så är det mitt liv som är trist vad vet lilla jag? Vi emos hittar ju alltid anledningar till att ligga kvar i sängen. Min anledning idag: mensvärk. Alltså fy fan! Jag har jätteont. Massa pain. Går dubbelvikt. Nu ligger jag i sängen på spikmatta och skjuter upp allt jag borde göra. Vissa saker kan jag ju faktiskt göra härifrån men orka. Tänkte skriva ett klokt och roligt inlägg om mens men smärtan blockerar min hjärna. Blev visst bara klag. Ajöss / QotN

1 kommentar:

  1. Hur gör man när man inte har nån att vända sig till?
    När alla i ens närhet är rosenröda uppnosiga hurtbullar?
    När man ljuger o säger att man varit o tränat/tvättat/städat/pluggat/jobbat när ens vänner smsar, när man egentligen inte orkat ta sig upp ur sängen på hela dagen?
    Och hur berättar man för gladisarna att man egentligen är ett ångestfyllt självmordsbenäget emo? Ska man ens berätta? Utan att låta som en patetisk självupptagen uppmärksamhetssökande latmask?

    älskar er, vill ha en vänskap som er. kan inte ni berätta hur den tog form?

    SvaraRadera