2013-11-22

Materiell lycka

Hello crazies!

Efter mitt möte på beroendemottagningen idag (som jag ska berätta lite mer om en annan gång, det hände något helt SJUKT) gick jag för att sätta sprätt på lite dollars för första gången på länge. Materiell lycka, den enda sanna lyckan! Så härligt att ha ett kort fullt med pengar efter att ha levt i fattigdom i hundra år. Det började försiktigt med en helt relevant inköpslista: Ny concealer och ansiktstvätt. Kanske något litet nagellack. Det slutade 1700 kronor senare med mängder av grejer. Så härligt! Yolo, no regrets etc.

Följande prylar försöker nu bekanta sig med sitt nya hem:
Doftljus från Zara Home samt tvål och body lotion i samma doft
Ansiktstvätt från Avene
Concealern fake up från benefit (verkar mycket bra för torrisar som mig, återkommer med rapport gällande detta efter test)
Brunrött läppstift från & other stories vid namn Imperial Carmine
Tre nagellack från H&M
Optical Blur från Garnier
Sleeping BB mask från Erborian (mycket spänd på denna!!!)
Örhängen från & other stories
Halsband från Urban Outfitters
Nagellacksborttagning och en tråkig men pålitlig nivea soft ansiktskräm

Så lycklig nu. Hehehe. Har målat naglarna i färgen Chocolate Fudge som är tänkt att matcha mitt nya läppstift i sann 90-talsanda och väntar på QotN som kommer hem till mig för lite kvalitetshäng med husmanskost, weed och VS showen på datorn.

God helg allesammans,
/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar