2013-11-05

Liten stor livsreflektion

Srously, jag är så trött och förvirrad nu så jag kan omöjligt visualisera något slags liv för mig själv? För ett år sedan tänkte jag nog typ, om mitt liv är så här om ett år så skiter jag fan i det här och så visar det sig mer eller mindre att det ÄR så som jag inte ville ett år senare. Att jag är lika skräckslagen inför framtiden som innan. Varför? NEJ jag har ingen lust att jobba på nåt pissigt ställe och runka nån pissig chefs kuk varje dag. Har aldrig varit den typen som sätter upp "mål" för mig själv men haha alltså jag kan tänka mig att om jag gjorde det nu skulle det låta som att en hippie hade satt upp dom åt mig, typ försök att hitta gjädje i det lilla och ta en dag i taget. Sen ba: Nej just det det är inte min inre hippie som talar, det är min depression! Hahaååh. Det är väl inte direkt som att jag sitter här och carpar diem heller... skitsamma. Bättre ta en cigg och ett djupt andetag.

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar