2013-11-13

Köttets lustar eller?

Hej alla

De två senaste dagarna har märkliga saker hänt i mitt liv. Eller märkliga och märkliga. Jag vet inte hur jag ska uttrycka detta riktigt. Såhär va. I min närhet har det ett par månader funnits en person. Vi bor i samma hus och delar kök. Vi har setts då och då i köket, snackat lite osv. I början tänkte jag mest att han var en galen kille men insåg med tiden att han hade en galen hjärna men ett stort hjärta lolll nej jag skojade bara. Men att han var en bra individ. Aja. Vi har hängt lite mer och varit polerz liksom men senaste veckan har jag känt en märklig dragning till honom! På pappret är han inte alls "min typ" (ahhh så typisk forni-grej att säga vem har typer liksom? jag kn allt som rör sig men brukar ofta känna attraktion direkt när jag träffar personen. Nu gick det tre månader sen bara PANG) men alltså jag blev så tänd påan i mycket märkliga situationer och av märkliga anledningar (typ: vi äter pizza till frukost, han pratar om tjejer han knullat, jag blir sjukt sugen) och eftersom jag är en modern kvinna tog jag nu saken i egna händer.

Sagt och gjort: i måndags drack jag öl och tänkte att jag ska nog ligga med denna snubben ändå. Jaja kan bli jobbigt eftersom vi bor ihop men sen när tänker emos på konsekvenserna?! Tog upp min telefon och skulle slänga iväg ett *sexigt* sms och då hade han messat. Vilket sign. Åkte hem och vi skulle kolla på film så klassiskt. Vi pratade i hundra år och han var så smart och fin och jag satt där som kåta siv i kvarteret skatan och tänkte ba "vi måste ligga snart vi måste ligga snart vi måste ligga snart" ALLTSÅ fatta denna ägiga känsla. Så ofta man kn med snubbar för att de ska tycka att man är härlig och het och få sova ihop med nån. Nu var det det härliga köttets lustar som talade och jag gillar köttets lustar. Sagt och gjort, efter nån timmes filmtittande började vi hångla lite och sen höll vi på och ligga. Alltså det var så sexigt! Vill inte att detta ska bli en sexnovellblogg (eller?) men det var så himla himla härligt. Intimt och köttsligt liksom. Så bra.

Jag blev naturligtvis orolig för att detta skulle leda till trubbel på nåt sätt. Jag är också van vid att killar förhåller sig såhär till mig: antingen så blir de kära i mig och dyrkar mig eller så ser de mig som en liten tjej man kan ringa till och ligga med. Inget av detta är särskilt trevligt och jag vet faktiskt inte vad jag fruktar mest. Men hade ändå av nån hybrisartad anledning trott att denna man (internt namn: big-D) skulle bli superkär. DOCK verkar så inte vara fallet. Han förhåller sig oväntat svalt till mig. Detta gör mig svinstressad! Vad händer liksom? Ännu en komplicerande faktor: vad fan tänker jag med denna nya umgängesform? Är det bara fluffy som vill umgås med den här snubben?  Vad pågår liksom?

Ja. Det var det. Kan inte tänka klarare. Adios /QotN

1 kommentar:

  1. hallå kan ni inte skriva vad som är det roligaste/konstigaste/sjukaste som hänt när ni haft 6?? tack för bra blogg!

    SvaraRadera