2013-11-19

Killar som spottar

Vad är egentligen grejen med killar som spottar? Vet ingen tjej som beter sig på detta sätt. Ni vet? De spottar. På gatan. Hela tiden. Jag har aldrig förstått det. Svälj liksom!!

Kom på fler tankar nu om spottande killar. Hade en kille ett tag som brukade spotta mig i fejset när vi hade sex. Detta kan jag ändå förstå! Mycket mer än att spotta på marken bara. Det blir nån form av förnedring i detta som denna man (och följsamma lilla jag) uppenbarligen gillade. Det adderar ju ändå en extra dimension. Dock: saliv är faktiskt inte så gott. Det luktar lite skabbigt. Och ni vet hur mycket jag bryr mig om mitt fejs. Är generellt för att kn ska vara kladdigt osv men jag vene tyckte att detta kändes så smutsigt.

Spottminne nr 2: hade en snubbe som var så jävla lat (OBS detta var världens mest PK killen men han var så sjukt jag vene ego att ligga med. Han babblade om sin kuk hela tiden! Vissa gör det. "Åhhh kolla kuken så stor den ser ut" eller "älskar att se dig och kuken göra roliga aktiviteter" man ba KÄFTEN jag vill inte höra mer om din hjärndöda kuk.) i alla fall. Tänk er följande: vi höll på och mysa, dags för lite kn, kläderna åker av, killen böjer sig fram mot min fiffi och... SPOTTAR på den!!!! Varpå han börjar kn. Jag blev så jävla lack!!!! Först fattade jag inte varför jag blev det men det kan vara det mest förnedrande jag vart med om alltså fy fan. Det är som ta fram en vakuumpump och sätta på sin killes kuk när man vill kn utan att engagera sig i hans pleasure. Ba pang nu är han hård då kör vi. Så bull. Gör aldrig detta. 

/QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar