2013-11-05

Intern kommunikation: Ang ögonfransar, mående och hud

WG: Hmm fina fransar kissie har ändå
WG: (skickar bild)

QotN: Åhh! Men alltså funderar på att skaffa lösfrallor?
WG: Fan jag är verkligen på en bad path just nu :( bajzzz
WG: Jag med!!! Vill göra fransförlängning
WG: Vi gör det samtidigt? Lol.
WG: Forni lär väl ha förlängning också va??
WG: (skickar bild)

QotN: Ja men är rädd att ens vanliga fransar ska ramla av
QotN: Fack vad är det som händer? På vilket sätt bad path
QotN: Oj de var långa
WG: Vet inte känner mig instängd och verklighetsfrånvänd och rädd typ. Hate that feeling
WG: Imorgon ska den bort
WG: Va tror du att de kan ramla av??? Kvack
QotN: Ja men hur ska den bort? Vad kan jag göra för dig?
QotN: Nån sa det.. om man tar för tunga typ
QotN: Men åh det hade varit så fint
WG: Ja men man behöver inte så mkt! Bara ett litet gäng och så skiter man i mascara sen ba
QotN: Åh så snögg man kommer va asså
WG: Ahhh vet inte, MÅSTE gå till skolan imorgon mår så dåligt av att vara hemma och uggla, ska fan gå dit även om jag är sick. Sen har jag sista gruppterran imorn kväll
QotN: Du kan ju gå dit med jättelåga förväntningar?
WG: Ellerhur!!! Tänk skönt strunta i äcklig mascara och bara vara snygg rådjursögd guzz
WG: ~*au natural*~
QotN: Vill tömma mina porer snart också min hud börjar cpa lite
WG: Jag har differinat kinderna i ca fem dagar är helt knastertorr nu
QotN: Men ditt cp det är ju därför du är torr!!!!
WG: Haha ja men även pga så jävla kallt ute nu
QotN: Du ska ju inte ha differin du ska ju ha fukt!!!!
WG: Är fan torr även där jag ej har differinat
QotN: Herregud jag blir nästan upprörd
WG: Nu ska jag köra en differin+ej pilla+fuktbombarkur och utvärdera
WG: När jag tänker efter har min hud varit helt psyk i typ två år
WG: Blev bra när jag slutade jöbbet, sen dåligt igen när jag blev depressed
QotN: Ja men det är väl pga kli osv
WG: Ja kliande och så kallad stress
WG: Idiothud
QotN: Hehe stress "har så mycket att göra ska hinna till apoteket"
WG: Det kan ju få en att misstänka att inga preparat kommer funka utom att inte pilla i huden och ej må dåligt
WG: Haha så stressad pga måste gå till terran
QotN: Åååh har varken haft kontakt med doktor eller terra på en månad typ
WG: Gud asså det låter skönt. Fast nog ej så smart
QotN: Men jag borde gå dit. Iaf doktorn
WG: Urk jag får såna verklighetsfrånvända ideer att jag borde sluta med mina mediciner för att få känna verkliga känslor. Får verkligen inte följa dessa idiotiska nycker!!
QotN: NEJ är du dum eller
QotN: Ja men jag fattar att man blir förvirrad om man inte har några verkliga känslor alls typ
WG: Korkade huve får en att tänka så osunda saker när man mår sop. Inget känns verkligt varken d bra eller d dåliga. Den enda sanna lyckan är konsumtionslyckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar