2013-11-09

Handikapp

Hej alla emo-cpn

En märklig och stillsam dag idag. Igår fick jag prova en härlig tablett som Werkin Girl lånade ut, nämligen Lergigan. En halv tablett gav mig en skön lång sömn utan konstiga tankar och kroppsliga biverkningar (haha så KUL att WG tig TVÅ tabletter och sov i ett dygn!!). Började dagen med pizza med en kille i min korridor. Jag tycker så mycket om honom!! En så härlig själ!! 

Därefter följde en eftermiddag som präglades mycket av det faktum att killen jag varit hemligt kär i sen typ maj? bara apropå berättade per sms att han träffat en cool tjej på en fest igår men dragit hem med en annan. Jag kände mig sviken och hjärtekrossad. Återkommer till detta eftersom jag delvis tror att det är mitt eget fel. Aja. Sov i omgångar pga lergiganrester in ma body. Därefter vaknade jag och hängde med en bebis med Werkin Girl. 

Sen skulle vi gå på en fest. Men ser ni att då hände nåt obehagligt. Tidigare i mitt liv hade jag mycket ångest och nojor kring saker som jag lyckats jobba bort. Bland annat var jag alltid svinstressad gällande sociala sammanhang. Säg att jag skulle träffa en vän och följa med hen på fest där jag kände få personer. Då kunde jag ha ångest inför detta en hel jävla dag. Inte för att nåt hemskt skulle hända utan för att jag inte var förberedd på vad som väntade mig. Jag ville veta. Vem som skulle komma, hur de var, hur de kände varandra, vad de hade för förväntningar osv. Detta återkommer dock i perioder när jag mår kassy och då hänger jag bara med personer jag är trygg med. Annars går jag hem bara. 

Trodde att jag var helt fine med detta beteende och att jag kände mig säkrare nu. Men idag kom det igen!! Dock kunde jag denna gång förstå vad det var. Tidigare var det bara en jobbig känsla av olust i kombination med att folk skämtade om mitt "kontrollbehov" vilket jag inte ens tyckte att jag hade. Idag fattade jag att aha! jag vill inte gå dit för jag vet inte hur det kommer vara. Fatta hur handikappande! Hur ofta vet man exakt hur en situation kommer va liksom? Så jag gick hem å nu ligger jag här och väntar på analsnubben som kommer strax. Nästa gång ska jag försöka att inte gå hem. 

Good night emos / QotN 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar