2013-11-06

Halvdan eskapism

Sorry för dålig blogg. Är i en konstig bubbla av trötthet och depp. Känns som jag aldrig är riktigt vaken. Idag har jag varit ledsen också och tänkt på fattiga och hungriga. Typ de som immigrerade från Sverige till Amerika. De var så utlämnade. Och Kristina som längtade hem och allt.

Sover och sover. Känner att peppen jag hade för två veckor sen försvann och nu är det bara samma gamla deg som vanligt. Är dock lite mer rädd om mig själv på nåt sätt. Det är ju bra. Har ingen mat hemma eftersom jag är ett miffobarn som inte klarar vuxenliv. Istället för att handla rimlig mat köpte jag två folle och sitter nu på en skabbig pizzeria och väntar på min margarita. Det är mycket bättre än att dricka massa vin och ta lugnande i min ensamhet men känns halvdant på nå sätt. Jag har fått en finne också 

/ QotN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar