2013-11-06

Ge mig våld

Nu är jag i bubblan igen. Tänker stanna här. Det var ett tag sen men det är dessvärre välbekant. När jag är i bubblan tänker jag mycket på våld. På lite olika sätt. Ibland tänker jag att jag vill gå ut och sabotera saker. Slå ner nån och jag vet inte, kasta sten och vara jätteelak. När det har varit som värst har jag varit tvungen att fysiskt anstränga mig för att inte gå ut. Men undrar hur det skulle bli om jag ba okej jag kör! och går ut på en sabotageturne. Är ju utan tvekan en novis på området så jag kanske hade stått där helt handfallen med nån semistor sten i handen och ba jaha hur gör man nu då? Loll

Annars tänker jag på den gamla vanliga klyschan att göra våld på mig själv på olika sätt. Finns massa sätt att göra det på. Ett tag när jag hade mycket ångest brukade jag ta en snara (eller okej ett morgonrocksskärp hehe) runt min hals, hänga det på nån krok och sen dra lite i det. Det var lindrande på något självplågande vis. Annars har jag gjort den avancerade metoden: hyperventilera i en plastpåse och trycka på artärerna som för upp blod till hjärnan. Man svimmar och det är läskigt. Oklart vad jag ville uppnå med detta. 

Annars fantiserar jag om att någon annan ska göra mig illa. Slå mig och sparka mig och sånt. Kanske hugga mig lite med en kniv. I våras hade jag en helt cp relation med en man som var 20 år äldre än mig. Han lyssnade noll komma noll på mig och var bara intresserad av min kropp men det visste jag bara på ett undermedvetet plan då. Vi hade fruktansvärt våldsamt sex. Han slog mig på röven och fluffy och i ansiktet och på brösten. Hårt alltså. Jag fick blåmärken. Jag njöt av det skitmycket. Inte på ett sexuellt plan för jag tycker eg inte att blåtiror och sex hör ihop men det var befriande på nåt sätt att bli slagen. Vi har ingen kontakt nu men ibland tänker jag att vi borde ses så att nån kan slå mig. Fan denna hjärna den är sämst

/QotN

1 kommentar: