2013-11-10

En vanlig söndag

Söndag. Vanlig dag. Har fan skitmycket att göra kommande vecka men skjuter upp att tänka på det ännu en timme eller två. Fan vad man skjuter upp jämt. Är trött idag. Knullade igår och det var jättekul och skönt!!! Fick lite tips från killen på hur jag skulle bli en player. Han tyckte att det funkade bra. Tydligen är knepet att tänka på sig själv främst i alla lägen. Folk kommer vilja att man har det bra då sa han. Det kan ju va nåt. Ska försöka ligga med lite nya nu. Det var ett tag sen. Kanske göra nån liten studie. Nån som har förslag på frågeställning?

Sen rökte vi gräs iaf och kn igen. Det är så kul eller kul och kul, det är så att när jag röker gräs blir alla mina slemhinnor helt torra. Munnen torr. Fiffi torr. Trots detta hade vi världens längsta samlag vilket har gett mig pain i fiffi idag. Gillar dock pain i fiffi. Blev så himla hög!! Var helt yr och visste inte vem jag var typ. 

Fan alltså blir så girig när jag ligger!! Vill bara ligga mer och mer! Typiskt dålig grej om man inte ordnat det praktiskt för sig. I natt vaknade jag av att jag fick mens. Är det inte skumt? Jag brukar göra det. Vakna, inte fatta varför och sen känna blod. So weird. 

Annars intet nytt. /QotN 

4 kommentarer:

  1. Känner igen mig så mycket i denna text. När man får ligga vill man typ bara ligga hela tiden då.

    Sex och gräs är typ det bästa. Allting känns så mycket mer då, håller med om att det blir lite torr dock :C

    Vill bara säga att jag gillar eran blogg! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet! Åh så störigt. Har gått runt som en lycklig men kåt katt hela dan. Ofta är grässex kul men ibland ligger man bara och gnuggar i tusen år och somnar sen. Men även det är mysigt. Vad kul att du gillar, blir så glad!! Kram

      Radera
  2. älskar att ni skrivet oförhindrat om allt som faller er in. det verkar ni göra iaf. undrar dock varför ni kallar fittan för fluffy? fluffy låter som en gullig katt, en söt nalle eller nån jävla vispgrädde. ugh. fitta för fan! annars kram på er sistahs! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja! Det är så kul att skriva helt ocensurerat. Och man (eller jag iaf) blir liksom mer ärlig mot sig själv. Om det finns nåt jag inte jag kan skriva om då är det kajko och fel.

      Hmm är med dig delvis på fittangrejen. Men fluffy och fiffi känns så skoj att skriva. Plus att det känns lite avdramatiserat. Men med snubbar säger jag fittan (läs: de väser i mitt öra åhhh din fitta är så skön man ba snark) men när jag talar med vänner säger jag fiffi. Det blir lite separatistiskt nästan? Eller jag vet inte? Plus att det känns som att man tillskriver fiffi så stor betydelse om man kallar den fittan. Som att den har en egen vilja (den lyder ju under MIG MIG MIG). Eller vad tycker du? Kram!!

      Radera