2013-11-17

Emospillra

Hello boosters.

Har inte riktigt lyckats vända denna dagen från horror till bra. Den äckliga ångesten sitter i. Känns som att någon kilat fast en fet jävla yxa i bröstkorgen på mig och hjärtat har hamrat hej vilt i flera timmar, andningen är grund och fladdrig och jag är rädd och utmattad men vet att jag inte kommer kunna sova. Imorgon har jag massor att göra. Massor av saker som jag inte kan missa. Det är inte mycket, men tillräckligt mycket för att göra mig stel av vånda. Förra veckan hade jag ovanligt mycket att göra, inte mycket heller, men tillräckligt mycket för att trycka mig över kanten och ner i ett otäckt mörker igen. Jag klarar inte av så mycket nu för tiden. Inte ens mycket av det roliga och lugna. Inte mycket av något. Känner mig ledsen och liten på grund av det idag och för första gången på länge TYCKER JAG SYND OM MIG SJÄLV. Jag hatar att tycka synd om mig själv! Defeat.

Vänligen, ett emo i spillror
/WG

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar