2013-11-06

EmoSims

Idag har jag spelat en hel del Sims. Älskar att spela sims. Det gör mig så lugn och trygg. Låter min värld förfalla medan simsvärlden består i all sin bländande glans. Idag skapade jag en simsgobbe som jag kallar för Emo Boost. Hon är en ung tjej med let's face it, en hel del anlag för depressivitet Hon bor tillsammans med sin kompis Looser i en enplansvilla. Hon är av övre medelklass, har nyss flyttat hemifrån och är redo att prova på vuxenlivet. Emo är singel men letar desperat efter kärleken. Hon är arbetslös och har ännu inte riktigt fått rätsida på sin vardag - det blir många sena kvällar och mycket supa. Vissa dagar spenderar hon i soffan framför TV:n och kollar på någon simssåpa.


En helt vanlig dag. Emo har vaknat, gått upp, och bänkat sig vid datorn. Hon besöker olika bloggar, kollar facebook, surfar runt på lite olika destruktiva forum typ familjeliv och flashback. Kollar om det hänt något på dejtingfronten på de otaliga dejtingsidor hon är med på. Emo tycker att det är bäst att inte lägga upp nån bild, men ibland skickar hon iväg sexiga nakenbilder på sig själv till okända killar för att pigga upp stämningen lite. Lika bra att vara tydlig med vad man vill.


Fortsätter dagen med lite hederlig grooming och skönhetsvård. Emo har svårt att låta bli att klämma och klösa på sin hud i ansiktet, så trots ganska bra förutsättningar för ett flawless face är hon ofta röd och jävlig och får gå på med en jävla massa krämer och täckande smink för att känna sig skaplig. Hon känner sig deppig på grund av sitt knottriga finniga fejs, det är som att hon aldrig kommer att räcka till. Alla krav från samhället tynger henne. Hon orkar inte leva upp till alla fittiga ideal om hur en ung tjej ska vara. Lösning: Ut och supa. Hon klär sig i partykläder som får agera en slags rustning. Ikväll ska hon äga alla!!!!!


Emo står utanför ett uteställe och snackar med en äldre man som verkar sjukt sugen. Emo är full som fan och orkar egentligen inte bry sig. Hon babblar på om all möjlig skit medan hon långsamt suger i sig en marlboro light, den äldre mannen nickar intresserat och studerar hennes kropp ingående, han ler roat. Hon orkar inte bry sig för hon är alldeles för packad och känner sig bara världelös och destruktiv. Ska jag knulla den här äckliga gubben?? Ja varför inte jag orkar ändå inte bry mig tänker hon. Men mitt i allt nämner han att han har en dotter som är i hennes ålder och då sansar hon sig, hoppar in i en taxi och drar hem.


Väl hemma fyllekäkar hon lite mat som stått framme sedan imorse, orka bry sig. Kvällen har varit en vidrig besvikelse och hon känner sig ensammare än någonsin, helvete alltså. Ska man ta alla sina sömntabletter och bara somna in? Hoppas att man aldrig vaknar igen???


Emo sansar sig till slut och bestämmer sig för att det är dumt, mamma kommer bli så jävla ledsen om hon får höra att hon har dött. Eller ännu värre om självmordsförsöket misslyckas och hon måste stå till svars för det hon försökt göra... fuck. Hon kryper i säng och tänker att det är väl åt helvete med allt, alkoholen kommer i alla fall hjälpa mig att sova.


Morgonen därpå är förjävlig. Hon mår skit och känner sig så enormt ensam och deppig. Emo kräks utanför ytterdörren när hon ska gå ut och hämta morgontidningen. Helvete. Hon sväljer ett par treo och somnar om ett tag innan hon orkar upp igen.


Emo sätter sig i soffan och känner sig så enormt ensam och trött på skiten. Jaja jag kan lika gärna "ta hand om mig själv" lite nu när jag ändå sitter här. Hon glor på TV i timmar, smsar med kompisar och livet börjar till slut kännas rätt okej. Hon målar naglarna noga i en diskret skimrande ljus färg. Då kommer Looser hem från var han nu varit. Emo berättar om sin jävliga kväll, hur hon blev för full på utestället men vad gör väl det, alla är ändå så jobbiga och äckliga. Hon blir känslosam igen när hon berättar om hur ensam hon kände sig igår när hon kom hem. Looser är förstående och säger att det gör ingenting, det kommer att bli bättre, vi kanske kan göra något kul ikväll?


Emo blir så rörd över Loosers snälla omtänksamma ord och låter honom lägga armen om henne. Hon känner sig plötsligt så oändligt trött. Vad håller jag på med egentligen? Slösar bort mitt liv på sprit och män som ändå inte bryr sig om mig tänker hon. Usch det måste bli ändring på det här. Looser klappar henne lugnande över håret och låter henne gråta ut. Ingen förstår mig!!! gnäller hon mellan snyftningarna. Looser känns varm och trygg med sin arm runt henne och hon låter sig vaggas i hans trygga famn. Han är inte speciellt snygg och ganska töntig, men han är faktiskt snäll. Och det är precis vad hon behöver just nu, en snäll trygg famn...


Shiiiiit tänker Emo, Vad håller jag på med jag hånglar ju med Looser!!! Jaja skitsamma orka bry sig tänker hon, ömsom snyftandes ömsom glupskt hånglandes med sin hygglige rumskompis bredvid. Han besvarar hennes hungriga kyssar, hon känner att han är tänd. Hon låter sin hand smeka längs hans lår, känner den hårda bulan under manchestertyget och hon vet att det inte finns någon återvändå. Knulla mig på sängen väser hon i hans öra, han ser chockad ut med någonstans i hans oskyldiga bruna ögon tänds en kåt knista.


Det dröjer inte många sekunder innan de tagit sig in i sängkammaren och fumlat av sig kläderna. Han är tafatt och ivrig, hon känner sig avtrubbad som om det inte är hon som ligger där under honom. Jag vill komma samtidigt som dig flämtar Looser. Hon stönar högt och fejkar en orgasm, Loosers ansiksdrag knycklas ihop och han andas allt tyngre och utstöter till slut ett gutturalt ljud.


Hela ligget är över på bara några minuter och han håller om henne. Hur var det för dig? Jag är så glad att det här har... hänt mumlar Looser i hennes öra. Han stryker henne över magen och hon känner hur han ler i hennes nacke. Emos hjärta krampar och ångesten kommer över henne. Helvete!!!! Vad har jag gjooooooort


Du är inte värd mig tänker hon. Faaan låt mig vara va jag orkar inte... jag är inte skyldig dig något okej??? Det här var bara ett knull. Jag önskar att jag aldrig blivit född!!!! skriker Emo. Hon förmår inte ens titta på den nysexade mannen som ligger i hennes stökiga säng. Han ser förvirrat på henne och hon känner att hon gått för långt. Emo sjunker snyftande till marken där hon tar några djupa andetag innan hon linkar iväg mot badrummet för att kissa och torka bort det blöta.

Det var allt från simsgubben Emo Boost idag!
Kram /WERKIN' GIRL

5 kommentarer:

  1. Ahahahaha OMG!! Finner inga ord!! Eller jo; älskar detta, er & att jag funnit er blogg. Lavliness <3

    SvaraRadera
  2. hahahahashaha vill se mer av detta

    SvaraRadera
  3. hahaha fan det roligaste jag läst på länge, samtidigt som man tycker så jävla synd om na!! /h

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja hon är en grann gammal trasa, fylld av visdom och idioti på samma gång. Stay tuned så kanske du får veta mer om henne snart!!! /WERKIN' GIRL

      Radera
    2. Så sant! Plus att man ev känner igen sig i vissa grejer *host*... i will and jag håller tummarna :D /h

      Radera