2013-11-21

Dyrt att vara sjuk

Gomörron alla slaggprodukter därute! Jag skulle på möte på beroendemottagningen imorse men försov mig. Nu på väg till mitt så kallade jobb. Innan har jag dock hunnit svänga förbi apoteket för att fylla på mitt förråd av mediciner. Det visar sig dock att mitt högkostnadsskydd på nittio procents prisreducering upphörde för sex dagar sedan och tablettjävlarna kostar nu 1100 kr. Kul. Då jag är pank går jag därifrån tomhänt. Således inleds dag två på mitt medicinuppehåll, känns inte så värst bra. Hur ska man lösa detta? Sälja gamla trosor på någon suspekt sajt? Sälja något anbat vad som helst? Nä jag får ringa min ömma moder med forhoppning om lite barmhärtighet. Är för övrigt klädd som en kickerstjej idag, det känns kul och är dessutom bekvämt. Denna look består av svarta mjukisbyxor från adidas, slimmad skinnjacka med svart dunväst med luva över, svart keps och vita sneakers. Mycket bra kläder för regnväder.

/WERKIN' GIRL

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar